ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

Բնութագիր

Առողջ լինելը բարձր արտադրողականությամբ աշխատելու կարևորագույն նախադրյալներից է…

Հիվանդությունները երբեմն անխուսափելի են և առաջ են բերում չնախատեսված ծախսեր ու աշխատաժամանակի կորուստ, իսկ որոշ հիվանդություններ զարգանում կամ բարդանում են ոչ ժամանակին հայտնաբերվելու, համապատասխան կանխարգելիչ բուժզննում չանցնելու և այլ պատճառներով:

Առողջության ապահովագրությունն էլ հենց նախատեսված է առողջական խնդիրներ ունենալու պարագայում բժշկական և այլ ծառայությունների ծախսերը հատուցելու, հաճախորդին ժամանակին և արագ բժշկական օգնություն ցուցաբերելու համար:

Աշխատակիցների առողջության ապահովագրությունը նրանց աշխատանքի որակը բարձրացնելու, նրանց մոտիվացնելու կարևոր գործիք է:

 

ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՎՈՂ ՌԻՍԿԵՐ

Ապահովագրված անձանց՝ բժշկական հաստատություններ դիմելը առողջական վիճակի վատացման, վնասվածքի, թունավորման և բժշկական օգնության ցուցաբերման կարիք ունեցող այլ իրավիճակների  կապակցությամբ:

 

ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ԾԱԾԿՈՒՅԹ

  1. Շտապ և անհետաձգելի բժշկական օգնություն
  2. Բժիշկ-մասնագետի տնային կանչ
  3. Տարեկան կանխարգելիչ բժշկական հետազոտություն
  4. Ամբուլատոր բժշկական օգնություն
  5. Ստացիոնար բժշկական օգնություն
  6. Սրտաբանություն
  7. Անոթաբանություն
  8. Ներյրովիրաբուժություն, այդ թվում` Էնդովասկուլյար
  9. Ուռուցքաբանություն
  10. Հիվանդասենյակի արժեքի հատուցում
  11. Դեղորայք
  12. Հղիություն և ծննդաբերություն
  13. Ակնաբուժություն
  14. Ատամնաբուժություն
  15. Այլ ծառայություններ

 

ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ՍԱԿԱԳԻՆ

Առողջության ապահովագրության սակագների տատանման միջակայքն է՝ 0.4%- 48.16%

Կոորդինացիոն կենտրոնի շուրջօրյա հեռախոսահամարներ

(+37410) 561-561,       (+37460) 54-00-00

Փաստաթղթեր

Առողջության Ապահովագրության պայմանագիր կնքելու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել հետևյալ փաստաթղթերը և տվյալները.

  • Պետական գրանցման վկայական,
  • ՀՎՀՀ,
  • Բանկային հաշիվ,
  • Ապահովագրված անձանց անձնագրեր,
  • Ապահովագրված անձանց սոց. քարտեր,
  • Կոնտակտային տվյալներ:


Պատահարի դեպքում անհրաժեշտ է ներկայացնել հետևյալ փաստաթղթերը.

    1. Հայտային դիմում

    2. Համապատասխան բուժհաստատության կնիքով վավերացված բժշկական հիմնավորում՝

  • էպիկրիզ, և/կամ
  • քաղվածք ամբուլատոր-բժշկական քարտից, և/կամ
  • բժշկի կոնսուլտացիոն եզրակացություն, և/կամ
  • բուժ. հաստատության կողմից տրված տեղեկանք
  • պարակլինիկական հետազոտությունների պատասխանների պատճենները (Ապահովագրողի պահանջի դեպքում):

Ընդ որում, ատանաբուժական հայցի դեպքում անհրաժեշտ է ներկայացնել "Տեղեկանք ատամնաբուժական հայցերի համար":


Վնասի չափը հաստատող ֆինանսական փաստաթղթեր`

  • ՀԴՄ կտրոն և/կամ
  • մուտքի օրդերի անդորրագիր, և/կամ
  • հաշիվ-պահանջագիր, և/կամ:
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ԾՐԱԳԻՐ ՛՛ԲԻԶՆԵՍ՛՛
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ԾՐԱԳԻՐ ՛՛ԼՅՈՒՔՍ՛՛
Հայտային դիմում
Բուժհաստատության կողմից տրված տեղեկանք
Ատամնաբուժական հայցերի համար տեղեկանք
Առողջության ապահովագրության պայմաններ
Գործընկեր ԲԿ-ներ
Ինչպես վարվել պատահարի դեպքում
ՎԵՐՋԻՆ ԹԱՐՄԱՑՈՒՄ` 06.11.2017 15:10
ԱՊՊԱ Հաշվիչ

ԱՊՊԱ հաշվիչի հետ կապված հարցեր ունենալու դեպքում կարող եք զանգահարել (+37460) 54-00-00 հեռախոսահամարով, գրել info@silinsurance.am էլեկտրոնային հասցեին կամ այցելել Ընկերության գրասենյակ՝
ՀՀ, ք. Երևան, Արամի 3 և 5 հասցեով:

Ձեր ընթացիկ բունուս-մալուս դասի մասին տեղեկատվությունը կարող են առցանց եղանակով ստանալ Բյուրոյի www.paap.am կայքի առաջին էջում գտնվող  ԱՊՊԱ առցանց հարցուﬓեր բաժնում:

Տրանսպորտային միջոցի տեսակ
Տրանսպորտային միջոցի օգտագործման նպատակը
Շարժիչի հզորությունը/Ձու
ԲՈՆՈՒՍ ՄԱԼՈՒՍԻ ԴԱՍ
ԺԱՄԿԵՏ ԵՎ ՎՃԱՐ
ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԿԵՏ
Պարտադիր լրացման դաշտ
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱՎՃԱՐ