• HOME
  • Դիմումների ընդունման և սպասարկման մասնագետ

Դիմումների ընդունման և սպասարկման մասնագետ

Պաշտոնը՝  Դիմումների ընդունման և սպասարկման մասնագետ

Վարչություն/բաժին՝ Հայցերի կարգավորման վարչություն

Տարածաշրջան՝ ՀՀ, ք. Երևան, Տիգրան Մեծի 39 և 39/1

Կրթություն՝  Բարձրագույն, ցանկալի է տնտեսագիտական

Պահանջներ՝ 

ü  Հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն,

ü  Համակարգչային գիտելիքների իմացություն,

ü  Թիմում աշխատելու ունակություն,

ü  Բարդ իրավիճակներում արագ և ինքնուրույն կողմնորոշվելու ունակություն,

ü  Մտքերը գրագետ, հստակ արտահայտելու կարողություն,

ü  Պատասխանատվության զգացում,

ü  Հաճախորդների հետ շփման ունակություն,

ü  Աշխատանքային փորձի առկայությունը կդիտվի որպես առավելություն:

 

Աշխատավարձ՝ պայմանագրային

Աշխատանքային գրաֆիկ՝ լրիվ աշխատանքային օր՝ 09:00-18:00

Պարտականություններ՝

ü  դիմումների ընդունում, հետագա գործընթացի կազմակերպում և ստացված տեղեկատվության տրամադրում բաժնի ղեկավարին,

ü  ծրագրային համակարգում ինֆորմացիայի մուտքագրում, հետագա գործընթացի վերահսկում,

ü  տրանսպորտային պատահարների հետ կապված հեռախոսազանգերի գրանցում:

 

Անհրաժեշտ փաստաթղթեր և դիմելու կարգը՝

Եթե համապատասխանում եք մեր պահանջներին և ցանկանում եք համագործակցել մեz հետ, կարող եք Ձեր ինքնակենսագրականն ուղարկել hr@silinsurance.net էլեկտրոնային փոստի հասցեին (թեմա դաշտում պարտադիր նշել պաշտոնի անվանումը):

 

 

Վերջնաժամկետ՝ 30.06.2022թ.:

 

LAST UPDATE: 30.06.2022 09:48
Calculator

In case of inquiries regarding the CMTPL calculator  please call us at (+37460) 54-00-00, or email at info@silinsurance.am, or visit the Company’s office at 3 and 5 Aram St., Yerevan, RA.

You can get information on your current bonus-malus class online through CMTPL online surveys section located on Bureau’s website.

01.11.2017-31.12.2021թթ. ԱՊՊԱ պայմանագրի առկայություն
Bonus-Malus
TERM AND PAYMENTS
CONTRACT DURATION
Required field
INSURANCE PRICE